deniseguelli

Kategori: Palma 2014

TAN

PACHA

En RIKTIGT nice klubb vi var på i Palma som hette Pacha, vi hade hört talas mycket bra om den innan så det var kul att kunna åka dit! Vi var där två gånger, träffade mycket härligt folk/killar från runt om i Europa, drack drinkar, dansade hela natten och hade det kul! Första gången fick vi gå in gratis, men andra gången kostade det 250 kr, men det är verkligen riktigt värt! Andra gången vi var där fick vi även gå upp på VIP delen eftersom vi lärde känna ett gäng schysta killar som fixade in oss. Ni får ju tänka er bilderna med en jävla massa folk och bra musik haha!

HOTELLRUMMET

Hotellrummet i Palma, vi blev väldigt positivt överaskade eftersom de inte alls såg ut som på bilderna! Helt nyrenoverat och jättefräscht, med blå LED lampor i duschen och grejer haha! Balkong hade vi också, riktigt niiice!

GAMBAS

Sviiingod middag for ett par dagar sen, bestallde in lite tapas och drinkar vid vattnet, supermysigt!

IDAG

Strandhäng hela dagen idag, köpte med oss frukost till stranden, goda croissanter, frukt, yoghurt osv och satte oss i solstolar och åt. Badat och solat hela dagen, åt även lunch på KFC - muuuums! Nu har jag precis duschat och sitter nere i lobbyn vid datorn, ska snart gå upp och fixa oss inför kvällen, blir middag vid hamnen och sen ska vi möta upp killkompisar som kommer hit, så ska vi ut på en klubb som heter Titos!

PALMA SHOPPING DAG

Mysig dag igår i Palma med Anna, åt lunch där och shoppade i ungefär tre timmar, riktigt mysigt! Sen åkte vi hem till poolen och badade lite innan vi drog ut på kvällen!

BEACH HÄNG

GÃ…RDAGEN

LITEN UPDATE

Finns en dator nere i lobbyn så passar på att blogga lite, idag har vi bara degat vid stranden, men det har varit jättemysigt! Köpte med oss baguetter och massa påägg, la oss i solstolar och åt frukost i solen! Sen badade vi en massa, gick och åt frozen yoghurt (den var såå god!), sen ännu mer strandhäng! Snart ska vi upp på rummet och duscha och fixa oss inför kvällen, blir middag ute och sen förmodligen en klubb som vi blev inbjudna till! Älskar denna resaaaaa!

DRINKZZZ

Lime daiquiri & strawberry mojito i väntan på maten, jättemysig restaurang precis vid vattnet! Vi landade runt 11 idag, solade och badade vid poolen och sen gick vi till strandpromenaden och åt lunch, sen ännu mer sol och bad på stranden!

PACKNING

Idag har jag inte gjort mycket annat än att fixa med musik och packat! Snart ska jag åka till Molly där jag & Anna ska sova eftersom vi ska upp kl 04 inatt för att åka till Arlanda, sen mooooot Palma!! Haha är stört taggad, kommer bli bäst!